online conversie staat altijd centraal, en dit op desktop, tablet en smartphone
Belangrijk is de compatibiliteit met zowel desktop computers, als smartphones en tablets. Wist je dat meer dan de helft van het surfgedrag vandaag reeds gebeurd via een mobiel toestel, maar dat naar schatting de helft van de websites in België hier eigenlijk nog niet geoptimaliseerd voor is ?
Daarnaast zijn er ook nog veel bedrijven en organisaties die simpelweg nog niet aanwezig zijn op het internet met hun eigen website. Uiteraard is mond-op-mond reclame ook erg belangrijk en kan dit reeds voor verschillende opdrachten zorgen, wat vaak gebruik wordt als reden om net niet online aanwezig te zijn... het ontbreken op het wereld wijde web maakt een bedrijf beslist minder geloofwaardig, en laat dat nu net een thema zijn dat erg belangrijk is om je groei te stimuleren en een positief imago neer te zetten.
Het krijgen van een (hopelijk) goede indruk van uw organisatie gebeurd reeds tijdens de eerste seconden van een website bezoek of google zoekopdracht. Het is daarom uiterst belangrijk dat uw website de perfecte balans vormt tussen een mooie grafische vormgeving, interessante content én een snelle laadtijd.
De tijd dat een website ellenlange pagina's met tekst moest bevatten om bezoekers te overtuigen is voorbij. Door onze jachtige levensstijl willen we sneller "meteen weten" waar het nu eigenlijk over gaat.
Zogenaamde “call to action” secties (kortweg: CTA, blokken waarmee je website bezoekers "oproept om een actie uit te voeren" zoals iets te kopen, jou te contacteren, om meer informatie vragen...) uiterst belangrijk om prospecten efficiënt om te vormen naar kopende klanten. Nieuwe bezoekers omvormen naar geïnteresseerde personen en daarna aanzetten tot actie, noemen we in het vakjargon het stimuleren van conversie.